Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

Επίδραση της αυτοκαταγραφής στη συχνότητα της διασπαστικής συμπεριφοράς ενός παιδιού με αυτισμός σε ειδικό σχολείο, Γαλάνης, Π. (2011)

Εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στον τομέα των κοινώνικών δεξιοτήτων (θεωρητικό πλαίσιο), Απτεσλής Ν., Μητροπούλου, Ευ., Τσακπίνη, Κ.

Εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στον τομέα των κοινώνικών δεξιοτήτων (εργαλεία αξιολόγησης), Απτεσλής Ν., Μητροπούλου, Ευ., Τσακπίνη, Κ.

 

Εργαλειο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στο γνωστικό τομέα (θεωρητικό πλαίσιο), Τσακπίνη, Κ., Απτεσλής, Ν., Μητροπούλου, Ευ.

Εργαλειο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στο γνωστικό τομέα (εργαλεία αξιολόγησης), Τσακπίνη, Κ., Απτεσλής, Ν., Μητροπούλου, Ευ.

Εργαλειο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στο γνωστικό τομέα- οπτικοκινητικός συντονισμός (εργαλεία αξιολόγησης), Τσακπίνη, Κ., Απτεσλής, Ν., Μητροπούλου, Ευ.

 Εργαλειο εκπαιδευτικής αξιολόγησης για παιδιά με αυτισμό στο γνωστικό τομέα- λεπτή κινητικότητα (εργαλεία αξιολόγησης), Τσακπίνη, Κ., Απτεσλής, Ν., Μητροπούλου, Ευ.

 

Εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης στον τομέα της επικοινωνίας (θεωρητικό πλαίσιο), Μητροπούλου, Ευ., Απτεσλής, Ν., Τσακπίνη, Κ.

 Εργαλείο εκπαιδευτικής αξιολόγησης στον τομέα της επικοινωνίας (εργαλεία αξιολόγησης), Μητροπούλου, Ευ., Απτεσλής, Ν., Τσακπίνη, Κ.

 

 

Δημιουργία - Ιστοσελίδας: Θωμά Ράλια, Ενημέρωση Διονύσης Παπαδόπουλος Διευθυντής Ειδικού Δ.Σ. Σαλαμίνας

Copyright © 2024 Ειδικο Δημοτικό Σχολείο Σαλαμίνας. Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.
Το Joomla! είναι Ελεύθερο Λογισμικό, που διατίθεται βάσει της Άδειας GNU/GPL..